fredag 13 april 2012

Trög jogg på "Fredag den 13:e"

Stack ut på en lugn runda idag. Hade inte bestämt mig om jag bara skulle köra ett varv på rundan "Ulriksfors rundan" (Drygt 12km) eller om jag skulle köra längre. 


Benen kändes sega idag och efter ungefär 8km så började det gå riktigt tugnt, men jag lyckades kämpa mig igenom de sista kilometrarna ändå. 


Efter drygt 2km så mötte jag min engelskalärare som också var ute och sprang. Vid 8km så mötte jag en klasskompis i en bil och efter drygt 9km så mötte jag en av mina lärare, också i en bil. 


Det är bara att inse. Ibland känns allt jättelätt och bra men ibland går det jättetrögt. Det här var ett trögt löppass som ni kanske förstår, men vad kunde man förvänta sig på Fredag den 13:e? 


Nu tar jag nog en par vilodagar tills årets första fotbollsträning på Måndag.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat endå man kan inte förvänta sig att ha bra dagar hela tiden:) lycka till på måndag!

    SvaraRadera
  2. Nä, det är sant! Tack så mycket!

    SvaraRadera