onsdag 4 april 2012

Samma runda som igår i tuff vind

Körde samma runda som igår. Körde på väldigt hårt hela vägen. Tyvärr var det en fruktansvärd motvind på Risselåsvägen. Utanför Ringarna mötte jag matteläraren M och vid skolan rektorn H och skolsköterskan M. 


Väl ute på Ramselevägen försökte jag trycka på hårt på grund av att jag tappat ganska mycket tid på Risselåsvägen, det gick riktigt bra. 


När jag var uppe på Risselåsvägen igen så insåg jag att jag hade en liten chans att klå personbästat idag igen. Så jag körde på hårt, men motvinden var för tuff. Så trots att det blev en spurt i slutet så missade jag personbästat med 15 sekunder. Tiden blev 19.46 idag på den drygt 4km långa rundan, dvs 4.52 tempo. 


Riktigt nöjd idag också. Hade det inte varit för motvinden så skulle jag slagit personbästat idag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar