lördag 21 juli 2012

Ett varv runt lägdorna

Jag tog en lite längre löptur än vanligt idag för att testa om det kändes bättre. Jag var tvungen att ta löparjackan även idag, det var bara 12 grader! 

Jag stack iväg lugnt men kände som vanligt av knäna. Som tur var så blev det bättre och bättre ju längre jag sprang så jag kunde faktiskt njuta lite, men knäna är ändå långt ifrån godkänt. 

Jag undrar när dom blir bra? Det kanske tar en vecka, det kanske tar flera månader..

Distansen blev 4,07km, tiden 24.31min och tempot 6.01min/km.

2 kommentarer:

  1. Man kan inte fatta att det är mitten på juli!
    Skönt att du kunde njuta lite på din tur, men trist att knäna inte ger sig :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, här uppe har vi haft kanske 3-4 varma dagar på hela sommarn.. Ja, det är frustrerande att knäna aldrig blir bra!

      Radera