söndag 11 november 2012

Löpning på blöta Strömsvallen

Idag blev det ett distanspass på 5km nere på Strömsvallen. Efter att jag promenerat dit så märkte jag att det var väldigt blött och slaskigt, riktigt geggigt på vissa ställen faktiskt. 

Men jag körde på ändå. Det gick jättetungt pga att det blev svårt att skjuta ifrån på den blöta geggan. Det blev mörkare och mörkare för varje varv. 

Men knäna kändes iallafall riktigt bra, skönt! Jag funderar på att springa 7-kilometern på Vattudalens Vinterspring senare! 

Dom sista varven var lite extra sega men det gick bra, jag är nöjd! Det var ju trots allt ganska geggigt! Distansen blev 5km, tiden 32.57min och tempot 6.35 min/km. 

Efter passet så gick jag till pappa, där käkade vi tårta och jag och Kicki grattade honom. Sedan åkte vi och grattade farfar, då blev det ännu mera tårta, smörgåstårta bl.a! Farfar fick trisslotter av pappa och pappa fick en par ljus med platta och blå stenar till.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar