torsdag 25 oktober 2012

Roligt bad med skolan

Idag var det bad på skolan. Jag hade varit och käkat hemma hos Rickard så vi var tio minuter sena ungefär, men jag tror inte dom skrev upp något! 

Väl där så delade Anna och Karin upp oss i två grupper. Min grupp skulle börja med att simma sex varv bröstsim runt det djupa (ca 30m per varv) och sedan två varv ryggsim, ca 240 meter alltså. Det gick jättebra! Jag blev klar först och det var inte alls jobbigt, min simträning har gett resultat, nu känns det hur lätt som helst! 

Anna tyckte att jag borde börja med simning, men det gör jag ju redan! Karin tyckte det var bra att jag simmade två gånger i veckan, det är bra träning! 

När alla var klara så bytte grupperna plats så nu skulle vi köra vattenbasket på det grunda. Det var jag, Petter och Måns i ett lag och Petra, Malin och Nova i det andra. Det var jättekul, mitt lag vann! Sedan duschade och bastade vi innan vi gick tillbaka till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar